Fashionjoint

chanel - make fashion not war

Victoria Secret Fashion Show 2013 babyshower jobb mode blogg helg kul chanel demostartion gator karl not war paradise island paris ss 15
 
 
Chanel ss 15 bjuder inte bara på en extremt snygg kollektion utan också även på viktigt budskap. Tanken bakom modevisningen var att uppmärksamma kvinnliga rättigheter och att kvinnan själv ska ha sin egen makt. Karl Lagerfeld lät modellerna välja fritt bland kläder, smink och håruppsättning. Han tog sin inspiration från feminismen. Superkul tycker jag och alla var ju skitsnygga.
 
Vad tycker ni om denna modevisning? Jag gillar att det känns som man hamnat på Paris gator och jag älskar skylten ”Boys should get pregnant too” haha. 

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.