Fashionjoint

But first let me take a...

..Selfie! Åh, idag är jag lite nervös, vet ni varför? Ni som följt min blogg dem senaste åren vet att idag så börjar min nagelterapeut utbildning i Stockholm. Dagen som jag har räknat ner till i ett år. (Tackar appen dreamdays för denna tiden, haha!) Sjukt hur snabbt tiden går ändå. Det är väldigt nervöst för jag tycker inte om att åka tåg, pendel, buss, tunnelbana och haft lite problem med det genom alla år, jag stressar lätt upp mig själv. Men känner att det är ett bra sätt att bli av med nervositeten på, jag måste ju följa min dröm eller hur?
 
Nervöst, men spännande. Önska mig lycka till!

Posted in: Nagelteraput utb.





Skrivet av: VERONICA - fashion blog

Åh gud vad roligt! Åh vad kul!! :) Hoppas din onsdag varit grym, ha en fortsatt bra kväll! Kramar!

Svar: Åh tack! HELT OK - roligt men trött som FAN, haha
sanna hyvärinen

2014-10-08 - 19:56:00
Hemsida: http://vveronicas.com/
Skrivet av: Denise

Men gud så roligt! Och du, det kommer gå sååå bra! :D

Svar: Tack!! Får typ nervsammanbrott haha på mornarna och stressar upp mig men när jag är påväg ner till tågen så blir jag lugn!
sanna hyvärinen

2014-10-08 - 21:25:59
Hemsida: http://flingans.nu


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.