Fashionjoint

Suntan

tan brun

Frågade Alexandra om jag skulle lägga upp dem här men vi höll med om att folk kanske blir provocerade, men nu orkar jag inte bry mig för jag vill visa min bränna och min fina Triangl bikini! Tyvärr så har jag flagnat bort det mesta i ansiktet, där man gärna vill vara brun nu när man ännu inte kan gå i shorts och kortärmat! :) 

Sitter hemma hos min kusin och ska snart jobba, har gosat massa med Pontus och känner att jobbet inte alls är så lockande. Vill hellre stanna här! Ikväll så ska jag och Sandra på bio, vi ska se The other woman som jag bloggade om förr, känns kul och lite lyxigt att gå på bio en vanlig vardag. Sandra och jag har mycket att ta igen så längtar massor! 

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

underbar bränna, den hade man inte tackat nej till <3 superfin var bikinin dessutom :D

Svar: Åh tack! :) ja jag äälskar bikinin! Vill ha den i alla färger :D
sanna hyvärinen

2014-05-13 - 23:20:53
Skrivet av: hanna

ja helt underbara verkligen :D slå till!
förresten hur var bion? jag och en vän ska se den på fredag hoppas den är bra:)

Svar: Den var rolig och bra:)! Du kommer nog gilla den :D
sanna hyvärinen

2014-05-14 - 12:46:28


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.