Fashionjoint

Sportfiske båtresa

Idag sa har vi varit pa en battrip dar vi skulle fiska sportfiske tillsammans med 5 andra. Det var kul och dem som vi akte med ar as roliga, men jag hann inte testa sa mycket for jag satt och spydde hela bat resan, haha mindre kul... Ett par som vi fiskade med fick en jatte stor fisk och ikvall ska vi alla som var pa baten dela pa den och fa den tillagad pa restaurngen pa hotellet. :) Kommer nog smaka riktigt bra!
 
Efter fisket sa gick vi alla till Senor Frogs for att bestalla in lite drinkar. En haftig bar precis vid vattnet dar dem hade lekar, tavlingar och gav gasterna gratis shots! (kolla min instagram) En av dem som vi fiskade med ar alder an min mamma men helt galen nar det galler alkoholen, haha! Hon pa bilden ovan. (ni kanske forstar att det inte blev mer bilder da jag satt med hinken mesta av tiden) Nu blir det en nacho tallrik med massvis av ost sas innan middagen ikvall.

Posted in: Bahamas 2014





Skrivet av: hanna

usch stackare :( hoppas du mår bättre nu, såg roligt ut med fiske. jag dör för vattnet i bakgrunden haha

Svar: det kandes battre direkt nar man kom upp pa land :D tack sotnos!
sanna hyvärinen

2014-05-02 - 23:10:28


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.