Fashionjoint

Poolhäng


Har jätte mycket bilder och videos ifrån dem senaste dagarna och speciellt ifrån när vi simmade med delfiner. Helt underbart! Men eftersom vi åker hem imorgon så vill jag ta vara på den sista tiden, bloggar ikväll om datorn är ledig :) Nu sitter vi och kollar på volleyboll match här vid poolen, bränns som fan så måste nog vända på mig snart :) 

Posted in: Bahamas 2014





Skrivet av: hanna

åh det ser helt underbart ut, ser fram emot videos :D hoppas ni haft det hur skönt som helst! <3

Svar: Kolla videon på instagram :D
sanna hyvärinen

2014-05-07 - 23:19:29
Skrivet av: Jessica Högberg

Ser jobbigt och tråkigt ut! ;)

2014-05-08 - 13:43:01
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: Amanda L

TÄVLING!



klicka på sheinside länken på min blogg å du har chans å vinna ett plagg därifrån!
Sen drar jag och sheinside en vinnare efter 2 veckor. Vi kollar statestiken på vilka som klickat.


ALLT SOM BEHÖVS ÄR ETT KLICK SÅ ÄR NI MED I TÄVLINGEN!


HUR ENKET SOM HELST! SKYNDA Å VARA MED!!

http://amandaliindqvist.blogg.se/2014/may/sheinside.html#comment

2014-05-08 - 17:57:45
Hemsida: http://amandaliindqvist.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.