Fashionjoint

Nytt ifrån Victoria Secret

 
När jag och Emil reste ifrån Bahamas så passade jag på att shoppa lite Victoria Secret på en av flygplatserna. Favoriterna Pure Daydream och Amber Romance som snabbt tagit slut här hemma ville jag köpa igen, men sen testade jag två nya dofter som jag inte haft förr. Dem luktar underbart. Midnight Dare luktar hallongodis typ och Sheer Love luktar rosa lilja, suprer fräschdoft för duschen.
 
Nu ska jag ner till min kusin Alexandra (igen hehe) för att umgås med hon och pontus lite på förmiddagen, sedan tänkte jag ta en långpromenad med hunden. Mamma och jag ska även ha en tjejkväll här hemma på lördag med massa tapas rätter, så vi ska planera lite mer och handla tillsammans. ♥

Posted in: Shopping





Skrivet av: Rebecca

sv: jag har röstat. Du får gärna rösta på mig med. sök på Rebecca N :)

2014-05-20 - 19:05:05
Hemsida: http://byrrebecka.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.