Fashionjoint

Tapaskväll


Skulle publicerats för 2 timmar sen. Vi har fixat och trixat i köket hela dagen och nu så är nästan alla tapasrätter klara och allt främmande börjar ramla in. Håret är fixat och kläderna valda, nu hoppas jag på en riktigt bra tjejkväll här hemma. Vädret är på våran sida i alla fall! Hoppas ni läsare får en perfekt helg!
 
Förresten fick en kommentar om att jag inte uppdaterat så mycket dem senaste två veckorna och det beror på att Emil vart lite extra ledig och då passar jag på att stanna kvar där hela dagen.

Posted in:





Skrivet av: hanna

fina du, vart är dom snygga skorna ifrån? :D <3

Svar: ah du såg att jag svarade på instagram :D<3
sanna hyvärinen

2014-05-24 - 22:04:58


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.