Fashionjoint

Bikinitips inför sommaren

 
Jag tänkte att jag skulle tipsa om lite fina bikinis till sommaren, kunde knappast välja vilka bikinis jag skulle ha med i kollaget, då det finns så sjukt många snygga att välja bland i år. Känns som alla företag har träffat mitt i prick i vad jag gillar för stil på bikini i år, precis som alla ovan ifrån H&M, BikBok, Hipanema och Nelly. Det finns många snygga att välja bland. Här ovan är mina favoriter, men om jag bara skulle få välja 3 att ha i garderoben så skulle jag välja dem jag har markerat med hjärta. Vilka gillar ni mest?
 
Tänkte att jag skulle visa alla mina bikinis någon dag i ett inlägg, skulle det vara kul?

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Josefine Hallgren

Zebran från HM är ju för söt! :D Dock alltid lika svårt att veta vad man ska ha för storlek ..

Svar: Ja super fin :D!
sanna hyvärinen

2014-05-19 - 07:12:57
Hemsida: http://jjosefinehallgren.blogg.se/
Skrivet av: hanna

vill ha allihop! riktigt fina modeller och mönster :D

Svar: Vilken är favoriten då :D
sanna hyvärinen

2014-05-19 - 23:23:14
Skrivet av: Dist

Hej Sanna! Har varit inne och röstat och det stod att man kunde rösta imorgon igen vilket jag absolut kan göra! Vore kul om du ville följa min blogg eller kika in o kommentera i gengäld ;) lycka till nu!!

Svar: Åh tack vad snällt!! :) absolut ska kika in på din blogg! Lägger in den som bokmärke !
sanna hyvärinen

2014-05-20 - 18:06:50
Hemsida: http://dist.blogg.se
Skrivet av: hanna

oj svårt, måste säga två xD haha men den gula i mitten och den zebra längst ner hade jag mer än gärna ägt <3

Svar: Älskar zebran med :D
sanna hyvärinen

2014-05-23 - 00:03:06


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.