Fashionjoint

Vissna rosor

 
Ville inte kasta själva rosen på min vissna blommor då rosorna fortfarande är så vackra, så nu pryder dem mitt rum även fast dem är vissna. Nu ska mamma köra ner mig till Mia, vet inte vad vi ska hitta på med vi får se vad dagen bjuder på! Solen är på vår sida idag i alla fall här i Enköping. Skulle egentligen tränat ikväll med mamma och med Sofie imorgon också men är så jäkla förkyld så får nog hoppa det. Jag som väntat en hel vecka på att mamma ska bli frisk, så blir jag sjuk.. Typiskt!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.