Fashionjoint

Vilken ska jag ha på mig ikväll?

 
Jag har lite beslutsångest. Vet inte vilken av dessa jag ska ha ikväll på Avicii, kan ni hjälpa mig? Ska jag ha den kornblåa ifrån River Island, med svart linne under eller den glittriga peplum toppen ifrån Nelly? Då tar jag med en svart tunn att ha på mig över om det är kallt. Båda kommer matchas tighta svarta jeans. Vilken passar bäst för ikväll? Är det blåa för varm? Eller är den glittriga för.. glittrig haha? Jag tar den ni väljer 1 eller 2, men måste veta innan 14.30! Förresten vill ni att jag ska filma ikväll och lägga upp? Tänkte i alla fall ta med min gamla kamera och ta lite bilder!

Posted in: Vardag





Skrivet av: My

Den glittriga var super snygg! Tycker definitivt du ska ta den ikväll! (:

2014-03-01 - 11:21:19
Hemsida: http://myyfransson.blogg.se
Skrivet av: nina

Den blåa tycker jag. Kram

2014-03-01 - 11:23:37
Skrivet av: Gunilla

Den vita är jättesnygg och passar bäst ikväll. Då glittrar du lite extra. Kram

2014-03-01 - 12:30:10
Skrivet av: hanna

den glittriga utan tvekan, superfin :D <3 kommer passa så bra till svarta byxor! och filma gärna :) hoppas du får en underbar kväll söt

2014-03-01 - 12:37:57
Skrivet av: Anonym

Hööööögrr

2014-03-01 - 13:54:01


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.