Fashionjoint

Vårkänslor

 
Idag har jag suttit på Emils framsida längs väggen och blundat och bara njutit av vårsolen. Ni vet när man blundar och riktar ansikten mot solen för första gången efter vintern och man ryser i hela kroppen? Jag älskar den känslan. Det känns som alla tråkiga mörka dagar bara blåser bort den sekunden och man känner att snart är solen tillbaka. Våren är så efterlängtad och jag hoppas det inte bjudas på mer snö och blås nu, även om det lovas så. Sommaren är så nära men ändå så långt borta och det känns som det är då alla drömmar går i uppfyllelse och alla är lyckliga och glada. Alla kan slappna av och bara njuta på riktigt då. Längtar såå.. ♥

Posted in: Vardag





Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.