Fashionjoint

Slip On Addiction

H&M Hm spring 2014 vår kollektion Pull&bear H&M, Vagabond, Net-A-Porter, Michael Kors och Zara! celine hm hm home slip n slip on vans
 
Favortier i vår! Det börjar krylla av vårkläder i hela bloggvärlden nu, skinnjackor ska fram och bort med bootsen. Dessa Slip On skor har fastnat på min hjärna och jag älskar dem. Dem finns i märken som tex Bronx och Celine men finns i billigarie varienter som tex dessa ovan ifrån H&M och även ifrån River Island. Dem är så galet snygga och finns i så många olika färger, mönster och material - guld, silver, håiga, orm, skinn, rutiga eller quiltade. Passar till det mesta! Jag vill nog ha ett par vita och ett par pastell rosa. Matchas nog allra bäst med en kappa, eller vad säger ni? Priset hos H&M är 299:-!
 
Jag tror minsan jag inte kommer glömma dessa innan jag har dem i min ägo.. Synd att dem ifrån H&Ms hemsida var slut, annars ahde jag redan klickat hem dem. Kanske blir en runda till Västerås snart då!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.