Fashionjoint

Plånböcker

 
 
Behöver verkligen en ny plånbok... Min är sliten och jag börjar tröttna på den. Men den är så bra för jag har alltid plats för både pengar, mobil och nycklar osv i den. Nästan så man kan kalla den purse. Så om jag ska ha en ny så ska den vara lika stor! Här ovan är några jag är sugen på! Vilken är snyggast? Som ni ser så vill jag nog helst ha en i svart eller någon som är tidlös som man inte tröttnar på.
 
Emil har precis hämtat mig ifrån jobbet, köpte med mig två marabou choklad favoriter, mint och frukt & mandel. Så nu blir det filmmys. Vilken Marabou är din favorit? 

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Moa

Åh vad kul!! Hade plats vid b308 rad 7 :) ni då?

Svar: Vi hade sittplats på a108 men vi tog oss in på dans området ist :) heh frågade några tjejer på andra sidan staketet bara om vi fick låna deras biljetter
sanna hyvärinen

2014-03-05 - 07:19:02
Hemsida: http://moachristensen.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.