Fashionjoint

Påväg hem ifrån Avicii

avicii konsert tele2 2014

Så jävla rolig kväll tillsammans med världens bästa Sandra, sitter på tåget hem och är jätte trött!! Vi hade sittplatser men vi smuggla oss över till dansplatserna, woop haha! Tänk er typ 35000 människor på super bra humör som står och dansar, hoppar och sjunger med! Perfekt ögonblick! Stod längst fram nästan också. Ni får se video imorgon! Har stukat foten 2 gånger och kan knappast gå men är ändå såå glad!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Ida

Kul att ni hade de bra!! Haha lite bad ass så där ;)
Ha de bra!

Svar: Hahahah eller hur!! ;) IM A BAD BITCH AND U KNOW IT hahahah
sanna hyvärinen

2014-03-02 - 00:11:21
Hemsida: http://humlaaan.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.