Fashionjoint

Nyinköpt

 
Här är mina två senaste nyinköp som jag velat visa er, min bomberjacka och långa kofta. Älskar dem! Synd bara att det ska börja snöa i helgen tydligen. Kommer användas flitigt sen! Förresten ser ni att jag har börjar lära mig min systemkamera mera och mera? Var så konsentrerad när jag skulle ta kort från en bra vinkel på bomberjackan och hålla stilla med rätt ISO osv så jag välte ner min glas ljuslykta haha, jaja! Ha en fin kväll ♥ nu ska jag kolla Kenza på Let´s Dance!
 
Förresten så är vinnaren dragen i footway tävlingen och det blev - JOHANNA! Mailar dig imorgon är döds trött nu!

Posted in: Shopping





Skrivet av: Melinda

Super snygg, :D

Svar: Tack!! :) älskar bomberjackab
sanna hyvärinen

2014-03-14 - 21:33:55
Hemsida: http://gucii.blogg.se/
Skrivet av: Johanna Mårtensson

Vaa!!! vann jag sitter och studsar i soffan av lycka:D så otroligt roligt väntar med spänning på ditt mail tack :)

Svar: Grattis grattis! Åh vad kul och höra! :) mailar imorgon!!
sanna hyvärinen

2014-03-14 - 22:16:37
Skrivet av: Jackeline

Jackan var ju en 10! Hur snygg som helst!

Svar: Håller med!! :D
sanna hyvärinen

2014-03-14 - 22:20:13
Hemsida: http://backstagestyling.blogg.se
Skrivet av: Ida

Bomberjackan e så grymt snygg!! :)

Svar: Tack :D håller så med! Hoppas bara solen kikar fram igen!
sanna hyvärinen

2014-03-14 - 22:43:49
Hemsida: http://humlaaan.blogg.se
Skrivet av: hanna

så snyggt med bombarjacka, velat ha en länge :) din ser superfin ut

2014-03-15 - 12:44:39
Skrivet av: felicia

snygga! :)

2014-03-15 - 14:16:36
Hemsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Skrivet av: Julia

Sjukt snygg bomber jacka!! Var ifrån? :))

Svar: Den är ifrån JC i märket - size 8 needle :D
sanna hyvärinen

2014-03-31 - 19:38:04


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.