Fashionjoint

H&M Spring 2014

Hm spring 2014 vår kollektion
 
Tänk att snart är det vår och sommar och så kan man klä sig så här snyggt. Som i H&Ms vår kollektion 2014, som är bohemiskt inspererad. Mycket nude och jordnära färger. Ovan ser ni mina absoluta favoriter med hjärtan brevid. ♥ Jag vill ha klänningen/tröjan sååå mycket. Kollektionen kan du hitta i butik och på nätet den 6 mars. 

Posted in: Mode





Skrivet av: felicia

snyggt! :)

Svar: jag vet, vill ha aallllt!
sanna hyvärinen

2014-03-07 - 12:48:23
Hemsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Skrivet av: hanna

like it, mycket snyggt kommer komma in till h&m! :D:D

Svar: jag håller med! :D man vill ha allt!
sanna hyvärinen

2014-03-07 - 18:31:35


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.