Fashionjoint

Hämtat ut paket

 
Bloggen har fått vila några dagar nu när jag själv tagit det lungt. Veckan med mycket jobb gjorde så jag var helt slut. Här om dagen så åkte mamma och jag till västerås, köpte välrdens finaste tröja/kappa som jag måste visa er! Cyklarna har blivit våra bästa vänner nu när solen är framme! Så jäkla härligt, eller hur? Snart är det sommar, ååh! Cykelrundan: gymmet-coopssalladsbar-hämtapaket har blivit som en runda vi cyklar var och varannan dag hah och jag ska visa er senare idag hur det kan se ut när mamma och jag handlar efter gymmet!
 
På bilden ovan ser ni mina saker jag beställde ifrån Bangerhead här om veckan, inte hunnit testa borstarna så värst mycket, vill ni ha recensioner sen? Jag har höga förväntningar!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.