Fashionjoint

Beställt svart

 
Igår precis innan jag skulle gå till jobbet så fick jag för mig att beställa lite kläder. Hittade tre saker jag beställde, men sen när jag får mitt bekräftelse mail så ser jag att på en av produkterna har jag beställt själva kjolen istället för toppen på bilden.. ÅHH så typiskt mig att ha så bråttom jämt. Mailade dem så hoppas dem hinner fixa det, även om jag inte tror det själv... haha ååh. Får se sen om jag skickat tillbaka den eller behåller den. Vad tycker ni?
 
Nu ska jag slänga i mig lite frukost sen gå ner till jobbet, idag jobbar jag 10 - 19, jag är så trött kan inte hålla upp ögonen. Längtar tills nästa vecka när jag bara jobbar två dagar. Skönt! Bloggar direkt när jag kommer hem!

Posted in: Shopping





Skrivet av: hanna

ser jätte fint ut tjejen :) svart är klassiskt, funkar till allt! <3

2014-03-08 - 17:20:30


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.