Fashionjoint

Studenten

studentpresent - två vinglas & ett kosta boda fat
 
Igår vad det studenten här i Enköping, så mötte upp fina Mia för att kolla på alla underbara och glada studenter. En av dem bästa sakerna jag har gjort i mitt liv är att ta studenten, så det pirrar i min mage av att se alla glada hoppandes studenter med dunkande musik i studenttåget. Kan inte sluta le när jag står där på stan och kollar. Håller ni inte med? Sedan blev det studentskiva hos en gammal granne. Annars idag har jag varit på ett bank möte och även hunnit fika på stan. Nu kommer Therese när som helt för att mysa med lite frukost, sedan 15 - 21 blir det jobba!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.