Fashionjoint

Shoemania

Charlie Lenehan och Leondre Devries Leighton Meester + Nelly.com chunky espadrillos espandrillos idol skor insipration klackar marenas neo skor slip in
Black Heel Sandal / Marenas Duffy / Sandal / Marlenee / Ankle Strap Wedge / Leo Slip In / Espa Espandrillos / Chunky Sandal
 
Om det är något tjejer aldrig tröttnar på så är det nog skor. Eller hur? Skor vinner nog över väskor, i alla fall för min del. Vad säger ni? Av dem ovan så vill jag ha alla och kan inte välja ut någon favorit, alla känns rätt i tiden och passar utmärkt för sommaren. Har klickat hem de Marenas inspirerade sandalerina ifrån Duffy och ska hämta ut det paketet tillsammans med klänningen jag ska ha på bröllopet alldeles strax när mitt hår har torkat, ihhh! Och kommer ni ihåg att jag beställde Espa skorna? Dem var super små i verkligehet och fick inte i foten, tråkigt eftersom dem är så jäkla snygga och jag orkade inte byta dem.

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.