Fashionjoint

OneTeaspoon 50% sale

basics frensh oneteaspoon sale tshirt
 
Ni vet ju om att OneTeaspoon gör dösnygga slitna shorts, men dem säljer faktiskt andra saker också allt ifrån tshirts till heminredning. Idag har dem 50% på deras French Basic sortiment. Dem flesta kostar nu istället $24.50 (ca 150 kronor). Det bästa med basics är att man aldrig tröttnar på dem och man kan ha dem till allt. Dem ovan tänkte jag klicka hem tills jag såg att den randiga inte fanns i min storlek, kändes onödigt att bara beställa en med frakt osv. :)

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.