Fashionjoint

Godmorgon

Godmorgon alla morgonpigga läsare haha! Idag är det jobb 7 -15, är dödstrött efter ett långt pass igår. Men bara att bita ihop, nästa vecka jobbar jag bara onsdag igen, yey! På bilden ovan (och tidigare inlägg) så bär jag mina Angelica Blick for Bikbok byxor, in loooove, så snygga! Hon kan få designa hela min garderob... bär även ett av mina nya favoritlinnen, köpte i tre färger, tänkte visa dem under nästa vecka! Förresten såg nu på mailen att jag och Sandra blivit utvalda som volontärer på Bråvalla! Woop, då återstår bara att ringa och väcka Sandra och berätta det, mohhaha, såhär kl 6 på morgonen. Snäll kompis va?

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.