Fashionjoint

Finklänning

långklänning
förlåt för dessa dryga mobil bilder dem senaste dagarna
 
Fick hem min långklänning igår som sagt, som jag ska ha på bröllopet på fredag. Den är verkligen jätte fin, men har ju aldrig gått på bröllop så vet inte om den är "för fin". Men Emil och Alban säger att det är sånt man ska ha. Så jag får väl lite på dem! Runt halv 12 ska jag iväg och äta lunch i hamnen med älsklingen och efter det ska jag åka ner och fixa mina fransar så jag är fin tills helgen, sen blir det jobb hela kvällen. Ska även hinna förbi och köpa ett par bra trosor att ha under denna klänning, då den var en aning genomskinlig..

Posted in: Vardag





Skrivet av: Nathalie😘

Allt du tar på dig blir för fint!😊

Svar: Min Nathalie? Eller någon annan Nathalie hahaha :D tack <33
sanna hyvärinen

2014-06-11 - 15:44:38


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.