Fashionjoint

Trend - Birkenstock

mode birkenstock trend fashion kenza mode birkenstock trend fashionjoint

Här på campingen går typ alla runt i sandaler, om det inte är foppatofflor så är det den klassiska birkenstock. Som nu har blivit en trend i modevärlden också. Så snyggt! Så kändes passande med dessa inspirations bilder. Den perfekta sandalen för att komplicera en outfit. Du kanske har sett dem på Olsen tvillingarna eller på Miranda Kerr i Vouge. Tror jag måste skaffa ett par, kommer ju kunna ha dem i 100 år! Lånade Emils systers till toaletten, super sköna men en aning stora, hah! Hade vart perfekt annars så kunde jag låna dem här nere! 

Posted in: Mode





Skrivet av: JUNITJEJ

Det är så skönt att gå i sådana!

Svar: Ja super sköna! Foppan med;)
sanna hyvärinen

2014-07-23 - 15:30:25
Hemsida: http://www.junitjejen.se
Skrivet av: kerstin ehrenholm

Ja de är snygga:) Men inte Foppa tofflan

Svar: Håller med! Men ändå så älskar jag foppan!
sanna hyvärinen

2014-07-23 - 22:41:10
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.