Fashionjoint

Träningsvärk

 
Jag har haft jätte roligt nere i Norrköping. Höghöjdbanan var riktigt rolig och idag har jag träningsvärk i muskler jag inte visste fanns! Ni måste testa detta! Igår när vi skulle ner på stan där för att shoppa och äta, så slutade bilen bara funka, haha så vi fick ringa så dem kom och kickstarta bilen, så vi skulle köra hem till Enköping utan att stanna.. var tanken. Haha vi ville verkligen stanna och köpa glass i Flen och sen fick vi inte igång bilen igen. Vi fick hjälp igen och sedan körde vi ÄNDA hem och nu så har vi lämnat in den på lagning. Video kommer, bad Emils mamma filma lite så klippen ligger på hennes telefon.

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

åh va kul det ser ut :) vill med testa!

Svar: Du skulle nog tycka det var as kul, :)
sanna hyvärinen

2014-07-18 - 13:08:14


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.