Fashionjoint

The Colour Run

2014 Uppsala hela sverige bakar lund stockholm the colour run
 
 
Mamma och jag har anmält oss till The Color Run som är ett (färgsprakande!) maraton på 5 km. Reglerna är 1. Du ska ha vita kläder på dig vid startlinjen (Du får väldigt gärna vara utklädd!) och 2. Du ska vara täckt i färg när du når mållinjen! Har länge velat anmäla mig till något maraton, men det har bara inte blivit av, men detta var ju en självklarhet! Ler när jag ser denna video och dessa bilder!
 
Efter varje kilometer finns en färgstation med musik, fest och en ny färg som alla löparna springer igenom. Festen fortsätter i målområdet med en underbar Finish Line Festival, där festen kulminerar i miljoner av levande färgkombinationer och DJ:s serverar de skönaste beatsen. Det blir sommarens absolut mest färgsprakande fest! Nu längtar jag tills den 30 Augusti! Detta maraton kan man springa i Uppsala, Stockholm och Lund! Vi ska springa i Uppsala!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Sanna Andersson

det låter hur jävla kul som helst !!!

Svar: du borde också anmäla dig, kommer nog bli hur kul som helst :D
sanna hyvärinen

2014-08-06 - 09:31:22
Hemsida: http://moonzanna.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.