Fashionjoint

Slösa/Spara By Malene Birger

 
Ni vet ju att jag har suktat efter dessa Malene Birger väskorna. Plånboken (och samvetet) föredrar clutchen, och den fanns även med på min önskelista tidigare denna månad. Nu såg jag att Gina Tricot hade fått in en egen variant av denna. Super snygga verkligen, men tror dock att jag föredrar orginalet ändå! Men stort tips till er som vill ha en liknande till pangpris! Tycker ni om denna typen av inlägg? Har du tips på en dyrgrip som du vill ha i ett spara/slösa inlägg?

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.