Fashionjoint

Senaste på IG @ffashionjoint

ffashionjoint film tips följ instagram tips
1. Selfie i spegeln ifrån bröllopet - 'Without having a goal its difficult to score'. 2. Är såå ledsen att jag missade Lana Del Ray, satt hela kvällen på instagram och sökte bilder och filmer ifrån folk som var där. Jag menar hur stor är chansen att hon kommer tillbaka till Sverige nu dem närmsta åren?
 
3 & 4. Bilder ifrån när jag och Alexandra gjorde bananpannkakor med nutella och jordgubbar. Så enkelt med bara banan, ägg och liite mjöl. Testa! Oslagbart gott, skulle kunna leva på det varje dag. Speciellt med denna topping!
 
5. Tog denna bild på midsommar innan jag skulle på midsommar picknick med Mia! 6. En av mina största förebilder inom naglar hade en tävling på instagram som jag vann! Ska få åka ner till Stockholm och få naglarna gjorda för 1300 kronor, hihi! Tänkte ta det när semstern börjar så jag slipper sitta med fina naglar i kassan på Ica..
 
7. Daim Mint, hur kommer det sig att ingen har kommit på denna idé tidigare? Så mycket godare än orginalet, passa på att testa den nu innan den försvinner! Den är tooo die for god! 8. Vatten som jag köpte på Bahamas och tog med hem, tyckte flaskan var vacker.

Posted in: Instagram





Skrivet av: Sanna Widman

Härliga bilder och grattis till vinsten med! :)

Svar: ÅH tack! :D
sanna hyvärinen

2014-07-02 - 10:54:14
Hemsida: http://sannawidman.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.