Fashionjoint

Magic! - Rude

 
Här om dagen när jag var på stan eller något så hörde jag en riktigt bra reagge låt, precis i min stil! Försökte shazama den, men det funkade inte. Nu såg jag på Kissies blogg att hon hade lagt upp lite musik och här är den låten jag hörde! Hur underbart jävla bra är inte denna? Hans röööst, jag dör! Eftersom detta band är nytt för mig så har jag stalkat runt lite på nätet och sökt på dem, det här verkar vara deras första låt som dem ger ut och jag längtar tills dem ger ut fler. Nya favoriter! Vad tycker ni?
 
Förresten idag blir det en spontan roadtrip med husbilen ner till Ullared, vi ska vara där över helgen och gå på Gekås osv. Ska försöka uppdatera så bra jag kan! Det tar 6 timmar ner, så denna låten hinner nog gå på replay mååånga gånger haha! Kram

Posted in: Musik







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.