Fashionjoint

Hejdå Öland!

ölands
Nu är jag hemma i Enköping igen! Vi har haft det underbart på Öland och bara chillat och tagit det lungt hela tiden. Strand, bad, god mat och fest. Köpt världens finaste strandklänning som ni måste få se! Vilket underbart väder vi har haft, 30+ varje dag! På Öland blåste det ju lite så när man hade badat så det svalkade ju lite när man gcik upp men här i Enköping är det ännu varmare, helt vindstilla! Igår när vi kom hem så var det bara att byta om för att åka vidare på 30-års kalas. Jag åkte hem tidigt och somnade snabb. Idag har jag hunnit med att sola och bada med mamma och nu ska jag promenera ner till Emil där det grillas!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.