Fashionjoint

Äventyr imorgon

En rolig video ifrån Glottern dit vi ska, (älskar skrattet!!)
 
Hej! Jag har inte berättat till er att imorgon ska jag och Emil åka ner till Norrköping för att testa på en höghöjdsbana, en upplevele som han fick i julklapp av mig. För er som inte vet vad en höghöjdbana är så kan jag förklara det som en hinderbana men uppe i luften, mellan träden, ca 10 meter upp. Banan består av flera spännande moment som tex hängbroar, linbana, nät och andra utmaningar. Det kommer även ingå att åka riktig linbana efteråt. Jag ÄLSKAR såna här upplevelser och utmaningar, precis en i min smak. Jag är inte rädd för höjder och vill gärna visa vad jag går för. Ser verkligen fram emot att testa detta med älskling bara för han har tydligen hela tiden trott att det var en vanlig linbana vi ska testa, fast jag hade förklarat allt när han fick den! När vi i själva verket ska kämpa igenom oss banan på ca 3 timmar. Jag vill se Emil kämpa hihi! OCH JA, Jag ska försöka filma så mycket jag kan..
 
Vi ska även sova på hotell där en natt, så får uppdatera ifrån telefonen under dessa två dagar!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.