Fashionjoint

3 favoriter

Alyssa Ashley Vanilla Make Up Store, Cover all Mix The Balm, Mary Lou Manizer film tips smink
 
Nu tänkte jag tipsa om tre av mina ABSOLUTA favoriter. 1. Alyssa Ashley Vanilla - Den här parfymen har fått följa med mig dem senaste 5 åren och är den godaste doften jag äger. Den slår alla vanilj parfymer. Vet inte hur många gånger jag satt mig i mina vänners bilar när jag ska bli upphämtad eller något och någon säger "känner ni att det lukar nybakta vanljbullar?" 2. The Balm, Mary Lou Manizer - Den här fick jag på min födelsedag och har bara hunnit testa den lite. Perfekt mycket skimmer, så den ger mer effekt och färgen passar min hundton bra. Jag har länge letat efter en bra highlighter och tycker att den verkar super bra, den har även fått toppetyg på alla recensioner. Finns även i två andra nyanser, Betty-Lou och Cindy-Lou. 3. Make Up Store, Cover all Mix - Den här fick jag också på min födelsedag och jag älskar den. Den här är ju typ känd i skönhetsvärlden och jag förstår varför, det finns inte något ställe man inte kan täcka med denna! Gul neutraliserar röda partier, tex blodkärl och blemmor. Orange neutraliserar blåa, tex under ögonen. Beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas. Den här borde alla ha i sin sminkväska.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.