Fashionjoint

Your tea - Tiny Tea

detox platt mage slank te tea tiny tiny tea your tea

Har ni hört talas om Your tea/Tiny tea? Det är te för olika användningsområden, tex Her Tea är ett te man kan dricka som kvinna för att ta ort humörsvängningar, dålig hy och uppblåsthet. Det finns även te för män och massa mer.. Men nu tänkte jag berätta om deras te Tiny Tea som har blivit super känt och ombloggad på jätte kort tid, som har en sorts detox-effekt.

 

Du ska dricka tet 3 gånger per dag före eller efter en måltid. Det ska då rensa ut slamprodukter, vattensamlingar, ser till att man lätt förbränner fett och att celuliter försvinner. Om man googlar på detta så kommer det upp många olika bilder där tet har hjälpt folk att bli av med deras lilla muffintop på magen och bli slankare. Självklart blir jag jätte sugen på att testa det. Inte bara för att bli slankare om magen utan för att det även renar kroppen och ger energi. Ska jag beställa 14 dagars paket och testa? Mäta innan och efter osv tillsammans med mamma? (ifs så gymmar ju vi, så man kan ju inte säkert veta att det är ifrån tet)


Posted in: Skönhet





Skrivet av: hanna

wow om det funkar, hade man gärna testat :) älskar te dessutom så klockrent!

Svar: Tror mamma och jag ska beställa så får vi se sen om de funkar ;)
sanna hyvärinen

2014-01-07 - 11:11:10
Skrivet av: AW - Fotograf

De där låter ju helt toppen, inte bara viktmässigt utan att man rensar kroppen på skit :)

Svar: Ja precis :) får se sen om den håller allt den lovar!
sanna hyvärinen

2014-01-07 - 11:44:14
Hemsida: http://megapixeln.se
Skrivet av: jennifer

Ååååh! vad kostar det? :)

Svar: $35.00 tror jag :) kika sidan hjärtat
sanna hyvärinen

2014-01-07 - 19:00:13
Hemsida: http://jeennifeerA.shapemeup.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.