Fashionjoint

WAH Nails books

book book nageldesign nagellack nail art naildesign ok wah wah bok
 
Mina förebilder inom naglar har sedan några år tillbaka varit bla tjejerna på WAH Nails som jag även besäkte i London. Dem är så duktiga och gör deras egna grej, nämligen nail art istället för att bara bygga naglar. När jag fick veta att dem hade två böcker så blev jag jätte glad och nu har jag dem i min ägo! Så nu vet ni hur min helgen ska spenderas, haha... #nageltokigtjej. Längtar så tills jag ska gå min nagelterapeut utbildning!
 

Posted in: Shopping





Skrivet av: Gunilla

Hej! Vilka fina bilder du har. Kul att du var dit när du var i London. Det visste jag inte.
Har du hittat på, var du ska gå utbildningen?
God natt, ses i morgon <3 din lilla sötis.
puss o kram

Svar: Ja i Stockholm :) berättar allt idag! Puss!
sanna hyvärinen

2014-01-15 - 00:12:27
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.