Fashionjoint

Triangl Swimwear

 
Gissa vad jag beställde igår? En Triangl Bikini! Jag beställde den rosa och hoppas den sitter som en smäck, så kan man beställa en till färg. Jag brukar alltid ha otur med storlekar när jag beställer men köpte S i både över och under, jag håller tummarna för den skulle sitta fint på en strand i sommar med en brun kropp. ♥ Vilken färg gillar du mest?

Posted in: Shopping





Skrivet av: hanna

börjat gilla dom där med, men hade aldrig hittat rätt strl haha :) hoppas din kommer sitta perfekt, dom är sjukt fina!

Svar: Kan säga sen hur dem är i strl :)! Först så var jag inte heller så förtjust i dem men gillar dem mer och mer!
sanna hyvärinen

2014-01-16 - 21:49:30
Skrivet av: hanna

ja verkligen dom här bilderna gjorde en sugen på en själv :) riktigt söta. gullig du är gör så ska bli kul att se <3

Svar: :D<3
sanna hyvärinen

2014-01-17 - 09:30:18
Skrivet av: Josefine Hallgren ;*

Alla är snygga! Men den gula skulle nog vara riktigt snyggt på en brun kropp :D

Svar: Ja precis eller den vita :D köp hem vettja så snygga!
sanna hyvärinen

2014-01-19 - 12:55:57
Hemsida: http://jjosefinehallgren.blogg.se
Skrivet av: Gunilla

Hej! Jag tycker den rosa är finast, och även den härliga gröna färgen :)
Kramiz .....moster

Svar: Gillar grön & blå med :D
sanna hyvärinen

2014-01-31 - 00:33:52
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.