Fashionjoint

Tobi.com

Nu ska jag dela med mig av min absoluta favorit sida vad gäller kläder. Det är sjukt bra priser, och på det så får man 50% på hela beställningen! Om jag skulle köpa mina 3 favortier på bilden så skulle det kosta mig 429 kronor :) hur bra?
 
Fick mitt schema inför hela januari på Ica, förr hade jag 3 dagar i veckan och det var jag faktiskt nöjd med då kunde jag lägga mer tid på bloggen. Förstår inte folk som hinner blogga och jobba? haha. Men nu har jag fått tider nästan varje dag denna månad, vet inte om det är kul eller jobbigt.. Men på Onsdag så ska jag, mamma, Gunilla och höggravida Alexandra åka till Kista och shoppa!

Posted in: Mode





Skrivet av: hanna

ååh va fint :) vad kostar frakt och sånt därifrån? <3

Svar: Tullen är gratis men frakten står nog på deras sida :) testa lägg ngt i korgen och kolla bara :)!!
sanna hyvärinen

2014-01-13 - 20:14:06
Skrivet av: hanna

ska göra det, tack sötis :D gillar dina tips! helt i min smak hihi

Svar: Hihi va bra :) <33
sanna hyvärinen

2014-01-13 - 20:44:02
Skrivet av: Ida

Bra tips :)

Svar: Vad kul att du gillade dem:)
sanna hyvärinen

2014-01-25 - 08:06:16
Hemsida: http://humlaaan.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Hej! Funderar också på att beställa från tobi.com men förstår inte riktigt, står att frakten är gratis men tillkommer det frakt då? Och sen undrar jag över storlekarna, är de normala? Har alltid S men enligt deras sizeguide ska jag ha M... Tack på förhand för svar :)

Svar: Tullen kostar nog :) jag beställde aldrig så jag vet faktiskt inte. Läs vad modellen har för storlek i beskrivningen och jämför dig med henne :)
sanna hyvärinen

2014-02-09 - 23:49:37
Skrivet av: Frida

hur är storlekarna från tobi?

Svar: Vet inte faktiskt, då jag aldrig beställde! Men kolla i beskrivningen vilken strl modellen har och jämför dig med det om det är svårt i cm guiden:)
sanna hyvärinen

2014-02-09 - 23:58:20


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.