Fashionjoint

Tankar om bloggen

 
Är det bara jag som märkt att jag bloggar mindre nu för tiden än förr? Jag vill bara förklara att det har att göra med att jag har precis fått jobb på ica och jag måste tacka ja till alla timmar jag kan få där, och då har jag lagt bloggen lite åt sidan dem senaste veckorna för att hinna vila i mellan åt. Men vänta bara tills jag kommit in i det här så ska ni se att bloggen kommer bli på topp igen och jag kommer lägga mycket mer tid på den och det ska bli 2-3 inlägg per dag istället för 1. Ska ju även byta till en annan bloggportal så snabbt jag hittat någon som passat mig av dessa 3, har mailat dem för att fråga lite saker angående hur det blir med domän och design osv!
 
Idag har jag tränat med mamma och nu ska jag ner till pojkvännens familj för att äta! Puss
 

Posted in: Skönhet





Skrivet av: hanna

jobb går alltid först söt :) bara glad att du inte tänker sluta blogga hihi <3

Svar: Haha nej vad söt :D puss!
sanna hyvärinen

2014-01-06 - 21:44:03


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.