Fashionjoint

Kista shopping dag

Imorse runt 10 bar det av till Kista med min mamma, kusin och moster. Vi hade super kul och det var mysigt att åka och shoppa tillsammans. Jag åt världens godaste Ceasar sallad och till efterätt blev det Frozen Yogurt. Gick och kollade i massa klädbutiker eftersom jag har kanskr 4-5 presentkort som jag fått i julklapp, men hittade ingenting i just dem affärerna.. Typiskt, varför är det alltid så?
 
Hittade i alla fall en tränings tröja/jacka ifrån Adidas, en mysig tjocktröja ifrån Monki som är i ungefär teddytyg ni vet? Sedan så köpte jag en concealer och en sminkborste ifrån Make Up Store (åhlens). Ska visa allt i olika inlägg sen!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.