Fashionjoint

I mina hörlurar - Kygo

22 år j sverige konsert kygo musik norsk spelning
Älskar Kygos remixer, lite feel good music och man blir glad och taggad när man lyssnar på dem! Perfekt en måndag eller hur? Eller perfekt på en strand i Ibiza där alla dansar i bikini! Kygo är en norsk 22 år gammal musik producent. Lyssna på youtube eller gå in på hans Soundcloud. Hoppas han kommer till sverige snart!
 
Älskar tempot och allt! Man blir lugn och taggad på samma gång! Längtar till sommaren ännu mer nu!

Posted in: Musik







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.