Fashionjoint

Frisören igen..


Sitter hos frisören igen. Var ju här på nyårsafton för att slinga, som vanligt. Men hon la sedan en toning som gjorde att slingorna inte alls syntes typ, bara i luggen. Alltså plus minus noll, om inte mörkare? (Kolla på bilden några inlägg ner när det är lockat) Ville ha slingat som sist så nu får dom göra om.. Plus att jag ska klippa mig, för det hann dem inte sist. Bra service? 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Josefine Hallgren ;*

Vet hur det känns! Skulle färga utväxt och slingor sist. Slingorna och så blev bra MEN då hade ju självklart inte färgen på utväxten tagit överallt så hon gjorde utväxten igen?! Så det såg ut som slingorna började en halv dm ner! Jag frågade om det skulle vara så och hon sa JA :S Hon lyckades även bränna mig i hårbotten med hårfönen ett antal gånger! ÄVEN om jag sa till.. Hur bra liksom?!

Svar: Jag är inte frisör men hur svårt kan det vara att göra sitt jobb rätt? Och ont bränna kunderna med en hårfön lixom? Nej usch för dem som inte kan sitt jobb ordentligt :)
Haha när jag satt mig igår när jag skulle göra om så sa jag "jag vill göra exakt som jag gjorde förr förra gången med dem färgerna för då vet jag att det blir bra" så säger hon frisören "ja men folieslingor är inte min grej" haha lite nervös det kändes... Hon gjorde med mössa sen som hon ville hah, men som tur var så blev det bra!! :D blev som jag ville haha
sanna hyvärinen

2014-01-05 - 11:02:10
Hemsida: http://jjosefinehallgren.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.