Fashionjoint

Favoriten Sealoe

 
Innan jul hittade jag en ny favoritsida, jag vill ha allt därifrån! Sidan heter Sealoe och där kan du hitta unika texttavlor, take away muggar och iphoneskal för fashionistan. Jag vill beställa nu, men känns som jag vill vänta till min framtida lägenhet men det känns så långt borta även om det är ett löfte att det ska bli i år. Kanske köper något till rummet, men då måste jag nog fixa någon hylla som ovan där jag kan ha den. Kan dock inte bestämma mig vilken som är min favorit av alla tavlor! Vilken är eran?
 
Ägaren av sida är modebloggaren Madde som jag även brukar följa slaviskt på bloggen, kika in där! Super söt tjej!

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.