Fashionjoint

Bomshell girly

Kryper bokstavligt talat i mina fingrar när jag är inne på den här sidan. Varje tjejs dröm att bo i ett hus fylld med dessa påsar och söta saker. Yummie. Min favorit är ving muggen och den ska bli min!
Idag så är jag hemma och är sjuk, har fått mig en dunder förkylning under natten och min hals gör jätte ont. Ska värma mjölk och stoppa i några halstabletter, gör susen och smakar som en godisdrink!

Posted in: Inspiration





Skrivet av: maria at inredningsvis

WOWW vilka läckra grejer :) och jag ÄLSKAR rosa den färg gör mig sprudlande glad.

Ny post ute..en härlig doftljusbutik Ingen får missa :)

Ha en härlig vecka trots vinter

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

Svar: Håller med!! Älskar rosa!!
sanna hyvärinen



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.