Fashionjoint

1 Januari

 
Godkväll! Jag sitter och ska nu kolla på film med mamma och pappa, vi ska se på The stig-helmer Story, den verkar super rolig. Idag har jag sovit till klockan 1 och det var super skönt. Efter en god frukost så åkte jag hem och tog en promenad med Jeffery. Hade super roligt igår och hoppas ni också hade det! Hur ska ni starta året 2014? Imorgon ska jag jobba och träna. Förhoppningsvis börja maila olika bloggportaler, har tre olika jag ska välja mellan! 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.