Fashionjoint

VS Sparkling Citrus

För någon vecka sedan så skulle jag köpa födelsedagspresent till Caroline och fastnade för denna body splash ifrån Victoria Secret. Den luktar så underbart, Sugar lemon & Coconut ♥ Dagen efter så åkte jag och köpte en till mig med. Verkligen ett tips till sommaren. Brevid ligger min nya kalender inspirerad av Chanel, ifrån personligalmanacka.se. Jag beställde först en ifrån Etsy, as snygg - men när den kom så var det 'self filled dates' alltså man skulle fylla i alla år, datum och veckor själv, suckade och gav den till Emil och beställde denna. Ville ha start i Dec 2013 så alla Ica timmar kom i samma kalender, men dum som man är tar man start Dec 2014 - så hela detta år blev alltså 2015. Men dem ska skicka mig en ny som kommer i veckan, vilka änglar!

Posted in: Shopping





Skrivet av: Caroline Osorio

Åhhh nämnde mig i din blogg vad gullig du är bästa underbara du puss

Svar: haha men såklart hjärtat. Den första maj kommer det stå "Uppdaterar om några månader, polisen är efter mig" ;) om du fattar? haha du ska stanna <3 gärna i min källare så du inte kan smita.
sanna hyvärinen

2014-02-04 - 12:53:40


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.