Fashionjoint

Throwback thursday

tbt throwback thursday
 
 
Är det konstigt att man längtar bort när det är såhär dystert väder ute och dagarna ser likadana ut. Jag vill att det ska hända grejer. Går bara och längtar efter att allt ska som man längtar efter ska hända, resan med Emil, svensk sommar och min utbildning. Är det bara jag som känner så? Älskar dem här bilderna ifrån London med Sandra, längtar tillbaka, vi hade så sjukt kul! Ett måste för er shopping galna! Jag vill ut och se världen!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.