Fashionjoint

Storstädning

Klickat hem
 
Idag på min lediga dag hade jag tänkt att ta det lungt, men nej jag har storstädat rummet ända tills nu och även badrumsskåpen på toaletten! Har rensat två påsar med massa skit som man inte använder! Gjort om lite har jag gjort också! Om ni vill se mitt rum så kan ni göra det här. Mamma och jag hann även ner till en ny tapas restaurang här i Enköping, helt okej! Ligger helt dödstrött i sängen nu och surfar runt! Har hittat en sida där man kan se vilka personer och IP som läser ens blogg, spännande! ;) Tänkte snart bädda ner mig under täcket och läsa lite.

Posted in: Shopping





Skrivet av: Sandra

Sv. Aha va kul! Jag ska gå idag, första konserten och jag vet inte riktigt vilka platser eftersom min kompis har biljetterna hehe ;) sj?

Svar: Jaha :) Jag ska gå imorgon med min kompis och vi har sittplatser - Sektion A108, rad 9 :) Ha så kul!
sanna hyvärinen

2014-02-28 - 11:37:21
Hemsida: http://Sandraborgs.blogg.se
Skrivet av: Ida

Den rosa tangleteezern är grym :)

Svar: Åh va bra!! Hoppas den andra är lika bra hehe ;)
sanna hyvärinen

2014-03-02 - 00:13:47
Hemsida: http://humlaaan.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.