Fashionjoint

Stockholm Weekend

kan inte köpa låtar på itunes just nu då det krånglar, om ni undrar vrf jag alltid har samma låt, hehe
 
I helgen så har jag och älsklingen varit i Stockholm på weekend, som jag har sagt hundar gånger nu hah. Så det är därför jag har struntat i bloggen helt! Vi hade i alla fall jätte mysigt! I Lördags när vi kom dit så åkte vi direkt ner till Sparadiset för våran duobehandling, det vär jätte skönt och mysigt! Sedan gick vi på stan och shoppade lite. Vi gick in i en pressbyrå som hade typ alla tidningar i hela världen, super häftigt. Efter det så tog vi oss till hotellrummet för att mysa lite och bara slappna av, kollade lite på tv och funderade vart vi skulle äta! Vi gick och åt på Rolfs kök där dem hade jätte god mat och vi satt och beställde in lite olika nya drinkar osv för att gå hem sent på kvällen.
 
Dagen efter blev det frukostbuffe! Vi åkte ner till Gallerian och NK sen för att shoppa på bla Hollister och lite andra butiker. Sen tog vi taxi ner till Tekniska museet för dem hade världens största spelutställning där nu tillfärligt! Man kunde spela allt ifrån dem första spelen som gjorts, till alla olika spelmaskiner och se dem första skisserna på Mario osv. Det var faktiskt jätte kul och där såg vi även på 4D bio, med stolar som rörde sig, ljus, lukter och vatten upp i ansiktet, haha! Sedan tog vi taxi till stan igen för att äta på Grill, där det var grillbuffe och dem hade genomskinligt glas in till köket så man fick se när kocken lagade maten, häftigt! Sedan gick vi ännu mer butiker innan vi åkte hem! Hela helgen har varit underbar!

Posted in: Videoklipp





Skrivet av: hanna

åh det lät helt underbart! :) mysig weekend, älskar sthlm måste dit snart igen med finns så mycket att göra och se där <3

Svar: ja precis! såg precis att det finns något som heter fjärilhuset där! så coolt haha :D
sanna hyvärinen

2014-02-17 - 11:53:35
Skrivet av: Gunilla

Hej, gud vad mysigt ni haft det. Klart att du får hälsa på oftare :)Jag läste på gaybloggen och hamnade sen på en annans blogg, hon hette Nina. Du måste läsa inlägget "pinsamt" haha vad roligt misstag hon gjorde :)Precis så snurrig som också kan vara ibland. http://ninaemmac.blogg.se/2013/november/pinsamt.html
kram...moster

Svar: Haha ja jag är inte hos dig så ofta :) hahha läste, haha skulle lätt kunna hända mig :D
sanna hyvärinen

2014-02-17 - 15:59:00
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.