Fashionjoint

Mint green pastel jacket

jacka pastell sheinside
 
Jag tror på pasteller till våren, då det har synts mycket på catwalken och man börjar även se pastellfärgerna rosa, grönt och blått hos dem flesta bloggare nu när solen börjar kika fram. Eftersom det är en färg svår att matcha skulle jag nog helst matcha tillsammans med vitt, eller ett par svarta skinnbyxor! Se bara hur snygg denna jacka ifrån Sheinside, är på brudarna ovan. Älskar även pastell på naglarna, ser så fräsht ut!
 
Har vårsolen börjat kika fram hos er också? Jag blir så lycklig av den lilla sol som det bjudits på i veckan, tänk vad lite sol kan göra! Känner ni igen er? Man känner sig så pirrig och glad, och kär på nytt!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.