Fashionjoint

MBMJ Klockor

MArc by Marc Jacobs MBMJ klockor watches
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8
 
Igår när mamma och jag hade ätit på stan så passade vi på att fönstershoppa lite...  Stannade upp vid klock affären och drömde mig bort. Dessa Marc By Marc Jacobs klockorna är att dö för. Jag kan inte bestämma mig vilken jag tycker är snyggast. Kan ni? Jag har en Fossil klocka i silver som jag använder flitigt, som egentlign var ett litet spontan köp ifrån Nelly för 2 år sen när jag vann presentkortet på 20.000 kronor. Nu är det dax att köpa en till tycker jag, men frågan är bara vilken. Men märket är ju självklart! Något i stil med 1, 3 eller 8 blir det nog. {Den blommiga är inte ifrån samma märke.}
 
Nu ska jag äta pulled pork (igen! muuums har ni smakat det?) och sedan kolla när underbara Kenza ska dansa på Let's Dance! Hejja hejja!
 

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Josefine Hallgren

1 3 4 är snygga tycker ja :D

Svar: Jag gillar också dem :D
sanna hyvärinen

2014-03-04 - 14:18:26
Hemsida: http://jjosefinehallgren.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.