Fashionjoint

Jag har också trott fel hela mitt liv

 
Hallå tjejer, vi alla har gjort fel hela livet.Vi har haft hårspännet åt fel håll! Jag läste nyss detta på Egoinas blogg. Jag har alltid haft den vågiga sidan uppåt och den platta nedåt. Om du vänder på den och använder den rätt, så kommer den vågiga sidan fästa bättre och inte glid av, som den alltid gör. Ganska självklart nu när man tänker efter.. Visste ni om detta? Inte så konstigt att den alltid lossnat då! Haha! Glöm inte att lära dem små rätt nu(!) så kanske dem om några generationer kan dem se tillbaka på oss och garva...
 

Posted in: Tips





Skrivet av: Erica

haha vad kul! man har typ levt i ''lögn'' !

Svar: Hah precis!!
sanna hyvärinen

2014-02-20 - 17:37:41
Hemsida: http://ericasfotosida.blogg.se/
Skrivet av: hanna

haha men vafaan inte konstigt att skiten lossnar hela tiden, vill inte ens tänka på hur många sånna paket man har köpt de senaste åren haha :P

Svar: hahah ja, så tror man att det är märket som suger.. men så är den än själv, hahah
sanna hyvärinen

2014-02-20 - 23:14:11
Skrivet av: Jessica Högberg

LOL!! Samma här=))

Svar: haha sjukt ändå att typ alla trott fel :D
sanna hyvärinen

2014-02-21 - 14:10:31
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.